Odpowiedzi

2010-01-24T13:53:02+01:00
35 m/s= 35 * 1/1000 : 1/3600= 35 * 1/1000 * 3600=126km/h
60 km/min =60 * 1000 *60= 3600000 m/h
54 m/min = 54 * 1/1000 * 60=3,24 km/h
70 decymetrów/sekunde= 70 * 1/10 *60= 420 m/min
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T14:02:27+01:00
35m/s=35x0,001km:3600s=35x3600:1000=35x0,001kmx3600km=0,035kmx3600=126km/h
60km/min=60x1000m:60min=60000mx60min=3600000m/h
54m/min=54x0,001km:1/60=54x0,001kmx60km=0,054x60min=3,24km/h
70dm/s=70x0,1m:1/60min=70x0,1mx60min=7m/sx60min=420m/min