Przetłumacz na język polski

Wir wohnen in der Gemeinde X Unsere Bemeinde liegt im Landwirtschaftspark. Hier gibt es viele Geschäfte, die Bäckerei, die Post, das Gymnasium, die Grundschule, der KinderGarten und die Kirche. In X befinden sich auch viele wichtige Gebaüde wie : Gemaindeamt und Ambulatorium. Ein wohner haben vor allen eigene Häuser. Sie fahren oft mit den Fahrräder oder mit dem Autos. Nach X kann man mit dem Bus oder mit dem Zug ankommen.

X = moja miejscowość, nie chciałam podawać jej nazwy

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T13:49:53+01:00
Żyjemy w społeczeństwie X .Nasze Bemeinde Park położony jest w rolnictwie. Istnieją liczne sklepy, piekarnia, poczta, gimnazjum, szkoły podstawowej, przedszkola i kościoła. W X istnieje również wiele ważnych w budynku: Gemaindeamt i usług ambulatoryjnych. Mieszkańcy mają własne domy przed wszystkimi. Często często jeżdźą rowerem lub samochodem. Zgodnie z X, można przyjechać autobusem lub pociągiem
2010-01-24T16:03:40+01:00
Żyjemy w mieście X Nasz Bemeinde Park położony jest w rolnictwie. Istnieją liczne sklepy, piekarnia, poczta, gimnazjum, szkoły podstawowej, przedszkola i kościoła. W X istnieje również wiele ważnych jak budowa: Gemaindeamt i usług ambulatoryjnych. Mieszkańcy mają własne domy przed wszystkimi. Często go z rowerem lub ...