Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T13:49:44+01:00
-kask,
-rękawice,
-okulary,
-ciepła kurtka,
-ciepłe grube spodnie,
-kask,
-specjalne byty.
5 3 5
2010-01-24T13:54:08+01:00
Osoba szkolona jest oczywiście ubrana w atestowany kask, rękawice i jeżeli zajdzie taka potrzeba ochraniacze. Prosimy aby każdy kto przychodzi na jazdy był ubrany w długie spodnie, kurtkę lub bluzę z długim rękawem oraz możliwie wysokie buty chroniące kostkę. Za kursantem zawsze jedzie instruktor (na motocyklu lub samochodem asekuracyjnym).

4 3 4