Poproszę na niemiecki

w poniediziałek ide do Kiina
wieczorami hodze do teatru
pszed lekcjami jem sniadanie
czesto hodze na konserty
pszed kolcją gram na komputeże
wczesniej mialem durzo pieniedzy
pusniej odrobie zadanie domowe

Nie chodzi mi o bezmyślne użycie translatora, to akurat potrafię sam :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T13:55:02+01:00
Am Montag gehe ich ins Kino
Abends gehe ich ins Theater
Vor die Unterricht frustucke ich.
Oft gehe ich ins Konzert
Vor Abendessen spiele ich am Computer
Fruher hatte ich viele Geld (Perfekt)
Dann mache ich meine Hausaufgaben

; D
1 5 1
2010-01-24T19:47:22+01:00
A)Am Montag gehe ich ins Kino.
b)Abends gehe ich ins Theater.
c)Vor die Unterricht frustucke ich.
d)Oft gehe ich ins Konzert.
e)Vor Abendessen spiele ich am Computer
f)Fruher hatte ich viele Geld .
g)Dann mache ich meine Hausaufgaben.
1 5 1