Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T13:57:13+01:00
1.
0,5dm= 5cm

P= 2ab + 2ah + 2bh
P= 2 x 5cm x 6cm + 2 x 5cm x 3cm + 2 x 6cm x 3cm
P= 60cm² + 30cm² + 36cm²
P= 126cm²

V= abh
V= 5cm x 6cm x 3cm
V= 90cm³

2.

24 x 0,5l = 12l

Odp. Nalano 12l miodu.
2010-01-24T13:57:50+01:00
Objętośc
V=abc
V=0.5*6*3
V=9cm3

pole
S=2(ab+bc+ca)
S=2*(0.5*6+6*3+3*0.5)
S=(3+18+1.5)
S=22.5cm2

zad.2
24*0.5=12l

Przepraszam,ale wkradł mi się błąd w obliczeniach w zadaniu 1.
2010-01-24T14:00:09+01:00
Zad 2.
24 półlitrowych=12 litrowych
bo
24 : 12 = 2 półlitrowe słoiki

Odp: Do wszystkich słoików nalano 12 litrów miodu.