Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T13:59:39+01:00
DROGA BABCIU! 21,01,2010 Kraków
Na początku mojego listu chciałabym Cię serdecznie pozdrowić oraz złożyć najserdeczniejsze życzenia z Okazji twojego święta.
Jesteś najlepszą babcia na świecie, gdy mam jakies kłopoty ty zawsze potrawisz podnieść mnie na duchu i doradzasz mi co jest dla mnie dobre a co złe. Bardzo Cię kocham .Nawet nie masz pojęcia ile dla mnie znaczysz. Dziękuje Ci za to że jesteś , nie wyobrażam sobie życia bez Ciebie.
Całuje i pozdrawiam .
Twoja wnuczka


2 4 2
2010-01-24T14:07:19+01:00
Kochana babciu
(akapit) Na wstępie pragne Cię pozdrowić !
(akapit)Piszę do Ciebie ponieważ chciałem ci uświadomić jak wiele dla mnie znaczysz . Jak ja bym sobie bez Ciebie poradził gdyby Ciebie zabrakło . Kto gotował by mi dobre obiady ? Kto zszywał by mi spodnie ? Kto piekł by mi pyszne ciasteczka . Nie mogę sobie tego wyobrazić......
2 3 2