Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T14:10:58+01:00
(-⁵/₈)×1,4-¼×1,4 = -7/8 - 7/20 = -1⁹/₄₀
¾×(-0,6)-0,6×0,25 = -0,45 - 0,15 = -0,6
(-1,2)×⅓-(-⅔)×0,6 = -6/15 + 6/15 = 0
2010-01-24T14:16:24+01:00
(-⁵/₈)* 1,4 - ¼ *1,4 = - 5/8 * 14/10 - 1/4 * 14/10 = - 14/16 - 7/20 = - 70/80 - 28/80 = -98/80 = -1 i 18/80 = - 1, 225
¾×(-0,6)-0,6×0,25= 3/4 * - 6/10 - 6/10 * 25/100 = - 9/20 - 30/200 = -90/200 - 30/200 = -120/200 = - 3/5
(-1,2)×⅓-(-⅔)×0,6 = -12/10 * 1/3 - (-2/3 * 6/10) = -4/10 + 4/10 = 0