Odpowiedzi

2010-01-24T14:03:16+01:00
Cudem w naszych czasach jest miłość
Cudem w moim zyciu jest przyjaźń i miłość
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T14:04:01+01:00
Cudem w naszych czasach jest że mamy lepiej niż nasi pradziadkowie
Cudem w moim życiu jest to że jestem szczęśliwa
1 5 1
2010-01-24T14:06:02+01:00
Cudem w naszych czasach jest to, że Polakom nie odebrano jeszcze możliwości zorganizowania Euro 2012;D
Cudem w moim życiu jest to, już drugi rok daje sobie radę w szkole w której na poczatku nie wyobrazałam istnienia:P
3 3 3