Wojtek biegnie z prędkością 8m/s.
A. Oznacza to, że w czasie jednej sekundy przebywa drogę długości ......... metrów.
Dystans 200 m pokona w czasie .......... sekund.
B. Wyraź prędkość Wojtka w kilometrach na godzinę.
C. Przyjmując, że wektor o długości 1 cm odpowiada prędkości 2 m/s, zaznacz na rysunku prędkość Wojtka.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T14:05:43+01:00
A. 8
. 25s
B. 8m/s = 2,2km/h
C. Prędkość Wojtka to wektor dł. 4 cm
2 1 2
2010-01-24T14:09:59+01:00
A 8m
B 25sekund
C 28,8
D nie moge zobaczy rysunku ale wektor musi miec 4cm
3 4 3