Odpowiedzi

2010-01-24T14:08:10+01:00
Moim zdaniem te stwierdzenie jest błędne .
Każdy człowiek rodząc się ma w sobie coś złego .
Możemy to zmienić, ucząc się jak być dobrym.
Lecz ludzie są `pochłanni` oraz zbyt mało dojżali .
Przykładem jest gdy na Hawai było trzęsienie Ziemi. Wiele ludzi zginęło przez to i dodadkowo inni, zamiast pomagać rannym okradali sklepi i zabijali. Ludzie są dobrzy ale dobro szybko ulegnie zmianom. ; )
pozdrawiam i licze na naj. : *
39 3 39
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T16:20:44+01:00
Dobro jest niezniszczalne ponieważ ono zawsze wygra. Zawsze na jaw wyjdzie kłamstwo. Prawie każdy człowiek chce być dobry i dobro ma wtedy przwagę nad złem. Dobro jest niezniszczalne dlatego też że każdy człowiek dąży do tego żeby być szczęśliwym, a zło nie pomoże w tym nigdy.
46 4 46