Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T14:09:11+01:00
-Witaj Aniu.
-Cześć Gosia
-Co tam u Ciebie słychać?
-A narazie wszystko w porządku. A u Ciebie?
-Też. Mam gumę, poczęstujesz się?
-Tak chętnie.
-Prosze.
-Dziękuje.
24 3 24
2010-01-24T14:23:27+01:00
Ja-czesc ziomek
ziomek-czesc
ja-co tam slychac??
ziomel-wszystko po staremu a jak u ciebie??
ja-wszystko po satremu:))
ziomek-aha
ja-moze wpadniesz dzis do mnie o 13
ziomek-ok bede czesc dozobaczenia
ja-3m sie:)))))))
17 2 17