Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T14:15:35+01:00
Ja to rozumiem tak, że więcej szczęścia masz jak komuś coś dajesz, bo wtedy ten ktoś cieszy się z podarunku i ty, że mogłaś mu pomóc dając coś. Mniej szczęścia jest w braniu, ponieważ głupi się czujesz, gdy coś komuś zabierasz.
39 4 39
2010-01-24T14:15:36+01:00
Bo jak dajemy np. prezenty to cieszymy sie że
innym sie podobają i jesteśmy szczeńśliwi.
Jak brzychodzi biednej osobie dać cos na prezent
zamożnej to boi sie ze jej sie nie spodoba.
Osoba biedna cieszy sie z najmniejszego drobiazgu
a bogata musi miec wszystko z
najwyższej pułki
24 4 24
2010-01-24T14:15:52+01:00
Załozmy ze jestes bogaty i nie wiesz co z pieniedzmy zrobic widzisz ludzi chorych i przykro cie sie robi jak ich widzisz w takim satanie a oni nie amja pieniedzy na leczenie wiec finansujesz mi leczenie ludzie staja sie zdrowi a ty sie cieszysz z tego ze miales jakis cel w zyciu a ci ludzie ci dziekuja za to,.... niie wiem czy ci pomoglem ale jak tak to sie ciesze pozdrawiam
22 4 22