Odpowiedzi

2009-10-01T21:06:03+02:00
Skraplanie powietrza polega na "upłynnieniu" gazu poprzez umieszczenie go w skrajnie niskiej temperaturze (coś koło - 180*C)
25 2 25
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-01T21:26:03+02:00
Zjawisko zmiany stany skupienia, przejście substancji z fazy gazowej na fazę ciekłą. Skraplanie może zachodzić przy odpowiednim ciśnieniu i w temperaturze niższej od temperatury krytycznej.
19 4 19