Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T21:53:09+01:00
Dyskdżokej- osoba prowadząca dyskotekę.
scratche- dźwięk powstający poprzez drapanie płyty winylowej igłą znajdującą się w gramofonie. Płytę przesuwa się nadgarstkiem, po półokręgu, do przodu i wstecz pod igłą.
33 4 33
2010-01-24T23:17:03+01:00
Dyskdżokej- prowadzi dyskotekę
Scratche- dźwięk który powstaje podczas drapania płyty winylowej igłą umieszczoną w gramofonie
67 1 67