Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T14:21:22+01:00
M.Pięciu Królów
B.Pięciorga Królów
C.Pięciorgu Królom
D.Pięciorga Królów
N.Pięciorgiem Królów
Msc.Pięciorgu Królach
W.Pięciu Królów
2 1 2
2010-01-24T14:23:25+01:00
M. Pięciu królów
D. Pięciu królów.
C. Pięciu królom.
B. Pięciu królów.
M. Pięciu królach
N. Pięcioma królami.
W. Pięciu królów!
2 1 2
2010-01-24T14:26:02+01:00
M. pięc królów
D. pieciu królów
C pieciu królom
B. pieciu króli
N. piecioma krolami
M pieciu królach
W pieciu królów!
2 1 2