Odpowiedzi

2010-01-24T14:25:05+01:00
"Tylko oswajając można kogoś poznać."
"Dobrze widzi się tylko sercem, najważniejsze jest niewidoczne dla oczu."
2010-01-24T14:27:39+01:00
Cytaty z ''Małego Księcia'' :

Idąc prosto przed siebie nie można zajść daleko...

Powinienem sądzić ją według czynów, a nie słów.

Rozkaz jest rozkazem.

Wśród ludzi jest się także samotnym.

"Oswoić" znaczy "stworzyć więzy".

Poznaje się tylko to, co się oswoi.

Ludzie mają zbyt mało czasu, aby cokolwiek poznać.

Mowa jest źródłem nieporozumień.

Dobrze widzi się tylko sercem.

Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu.

Nawet w obliczu śmierci przyjemna jest świadomość posiadania przyjaciela.

Byle podmuch wiatru może zgasić lampę - trzeba dobrze uważać.

Decyzja oswojenia niesie w sobie ryzyko łez.

Tego, co najważniejsze, okiem zobaczyć nie można...

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T14:29:06+01:00
...dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidzialne dla oczu.

...Człowiek naraża się na łzy, gdy raz pozwoli się oswoić.

...Na zawsze ponosisz odpowiedzialność za to, co oswoiłeś.

...oczy są ślepe. Trzeba szukać sercem.

...jeśli mnie oswoisz, będziemy potrzebni jeden drugiemu.

...Mowa jest źródłem nieporozumień.