Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T14:31:08+01:00
Przymiotnik uważna , jarzynowe, największy , żmudnych , dłuższe
czasownik krążyło , wyłożone ,
rzeczownik poblizu , porzeczką , obżarstwo
2010-01-24T16:19:37+01:00
Uważna - przymiotnik
jarzynowe - przymiotnik
największy - przymiotnik
krążyła - czasownik
pobliżu - rzeczownik
wyłożone - przymiotnik
porzeczką - rzeczownik
obżarstwo - rzeczownik
żmudnych - przymiotnik
dłuższe - przymiotnik

pozdro ;)