Odpowiedzi

2010-01-24T14:42:56+01:00
Hola Hola dzieci z pola!
.............. Chłopcy i dziewczęta zobaczymy dzisiaj rajskie zwierzęta! Nie wiem czy to rymowane aż tak bardzo ale jakby co możesz coś z tego zaczerpnąć ;)
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T17:07:54+01:00
Słońce się za chmury skryło
i się w końcu zachmurzyło.
Krasnoludki się w lesie pochowały
i tylko głowy zza drzew wychylały.

Nie trać humoru!
Co to za harmider?
Ten huk, ten hałas?
To wróg czyha na nasz honor!
Wkładaj hełm! Bierz halabardę! Hańba wrogom!
Dalej, dalej, jak huragan! Wszyscy szturmem!
Hura! Hura! Hej! Hop!
- Uciekła ohydna horda!
Ocalony honor hufca?
- Nie ma jak dobry humor przy herbacie!
3 3 3