Odpowiedzi

2010-01-24T14:32:55+01:00
Tak to przecierz hitler niee on zabijał a my musimy walczyć o swoje
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T14:35:24+01:00
Mówione było o tym na lekcji.
Ja uważam, że Polska, polacy nie mieli innego wyjścia musieli odrzuciaproponował.Społeczeństwo polskie nie zaakceptowałoby oddania Niemcom, czy Rosjanom nawet kawałka terytorium. ponadto hitler to osoba której nie warto ufac i wiazac z jej planami lepszeg rozwiazania dla polski.

Hm uważam, że ten temat to jest poprostu kolejny dowód na to, jak czesto polska znajduje sie w ssytuacjach bez wyjscia. tak źle i tak nie dobrze:)