Odpowiedzi

2010-01-24T14:36:50+01:00
Urządzenie zwane piorunochronem a dawniej odgromnikiem wynalazł w roku 1752 Benjamin Franklin.

a tego drugiego niie wiem. xd
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T14:40:43+01:00
Piorunochron - za jego twórcę uważa się B.Franklina , który w 1752 zaczął instalować , lecz w tym samym roku pierszy piorunochron stworzył Dalibard

Termometr lekarski - Galileusz był w 1582 roku od krok od stworzenia termometru . Lecz właściwy termometr skonstruował Daniela Gabriela Fahrenheita. Niestety nie wiem w którym roku
9 3 9