Odpowiedzi

2010-01-24T14:39:48+01:00
-Dzień dobry, tu są te dokumenty o które Pani prosiła.
-Serdecznie dziękuje Panu za fatygę.
-Wracam do pracu

ja napisalam tylko tyle w cwiczeniach
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T14:42:33+01:00
- Dzień dobry, z tej strony Kasia, czy można prosić do telefonu Anię?
- Przykro mi, ale Ani nie ma, czy coś przekazać?
- Nie, nie trzeba, a kiedy Ania będzie w domu?
- Niestety nie wiem.
- Dziękuję Pani, do usłyszenia.
25 4 25