Odpowiedzi

2010-01-24T14:38:56+01:00
Dane:
t = 45 min. = 3/4 h = 0,75 h
v = 80 km/h

Szukane:
droga, S = ?

Rozw:
Ze wzoru na drogę w ruchu jednostajnym:

S = v * t = 80 * 0,75 [km/h * h = km] =
= 60 km
65 3 65
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T14:39:59+01:00
Jaką drogę pokonał samochód osobowy w ciągu 45 min, jeżeli poruszał się ze średnią prędkością 80km/h


Dane:
t = 45 min = 3/4 h
v = 80 km/h

Szukane:
s = ?

Rozw:
Korzystamy ze wzoru na drogę w ruchu jednostajnie prostoliniowym:
s = v * t = 80 km/h * 3/4 h = 240/4 km = 60 km.
107 4 107