Odpowiedzi

2010-01-24T14:42:39+01:00
1/3 + 1/6 =1/2
2/5 + 1/20 = 9/20
25/27 - 4 /9 = 13/27
2/7 + 4/ 21 = 10/21
11/15 - 1/3 = 6/15
13/14 - 5/12 = 43/84
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T14:44:51+01:00
1/3 + 1/6 = 2/6 + 1/6 = 3/6 = 1/2
2/5 + 1/20 = 8/20 + 1/20 = 9/20
25/27 - 4 /9 = 25/27 - 12/27 = 13/27
2/7 + 4/ 21 = 6/21 + 4/21 = 10/21
11/15 - 1/3 = 11/15 - 5/15 = 6/15
13/14 - 5/12 = 39/42 - 17.5/42 = 21,5 / 42

Skróć sobie jak co
2 2 2
2010-01-24T14:51:45+01:00
1/3+1/6= 2/6+1/6=3/6
2/5+1/20=8/20+1/20=9/20
25/27-4/9=25/27-24/27=1/27
2/7+4/21=6/21+4/21=10/21
11/15 - 1/3 = 11/15-5/15=6/15
3 3 3