Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T14:40:12+01:00
Liczby ujemne są mniejsze od 0.

Przykłady:
-1
-2
-3
-4
-5
-6
-7
-8
-9
-10
-11
-12
-13
-14
-15
-16
-17
-18
-19
-20
-21
-22
-23
-24
-25
-26
-27
-28
-29
-30
... można tak jeszcze długo wymieniać :)
2 5 2
2010-01-24T14:40:33+01:00
-1
-2
-3
-4
-5
-6
-7
-8
-9
-10
-11
-12
-13
-14
-15
-16
-17
-18
-19
-20
-21
-22
-23
-24
-25
są to liczby mniejsze od liczby 0
1 1 1
2010-01-24T14:42:30+01:00
- 38423
-1
-2
-46

-⅙
-⅛
-⅞
-⅔
-√81
-∛216
-√100
-12746
-3563
-37
-364
-36354
-37364,64575758845334654374
-1,0000001
1 5 1