Odpowiedzi

2010-01-24T14:47:54+01:00
Fani kochają swoje piosenki i to już nawet nie był zwolniony yet.It 's smash.I chcą produkować utwór dzisiaj. We're waiting for you to studio.
2010-01-24T15:19:13+01:00
Fani kochają swoje piosenki i to już nawet jeszcze nie zostały opublikowane.To jedyne rozbicie.Chciałbym przedstawić utwór dzisiaj.czekamy dla ciebie studio
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T19:38:50+01:00
Te 2 tłumaczenia wyżej z google tłumacz... Nawet na nie nie patrz.
W wolnym tłumaczeniu:
Twoi fani kochają tą piosenkę a jeszcze nie została wydana. Klapa. Dzisiaj chcę wydać tą piosenkę. Czekamy na Ciebie w studiu.

Z czego nie jestem pewien co do zdania 'it's a smash', ale to tłumaczenie jest 100 razy lepsze niż tamte.