Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T14:45:27+01:00
Nie poniewaz by sie przegrzal... wydaje mi sie wlasnie tak wezmy pod uwage chocby silnic carnota i jego cykl chlodnica jest niezbedna
1 3 1
2010-01-24T14:46:25+01:00
Raczej nie, musi mieć on kontakt z chłodnicą.
1 3 1
2010-01-24T18:00:38+01:00
Gdyby silnik cieplny pracował bez chłodnicy doszłoby do przegrzania, w wyniku czego urządzenie uległoby zniszczeniu.