Odpowiedzi

2010-01-24T14:48:43+01:00
1. Requiem d-moll Laccrimosa
2. Sonata Fecile Czi
3. Uwertura do opery „Wesele Figara”
4. Aria Królowej Nocy z opery „Czarodziejski flet”
5. Koncert na fortepian nr 20 cz. II Romariza (Piano Concerto in D-minor kv 466 Romanza)
6. Marsz turecki
7. Serenada „Eine kleine Nachtmusik” cz. I
8. Koncert na klarnet A-dur cz. II
9. Koncert na fortepian nr 21 cz. II
10.„Komm, liber mai”
11.Koncert na obój - Rondo: Allegretto (Oboe Concerto in C-major)
12. Wariacje na temat piosenki „Oh vous dirai - je maman”
13. Aria Figara z opery „Wesele Figara”
14. Symfonia Salzburska nr 2 Allegro Assi (Salzburger Sinfonie)
15. Divertimento nr 7 D-Dur Finał: Presto
16. Uwertura do opery „Cosi Fon Tutte”
17. Rondo G-dur
18. Symfonia nr 40 g-moll cz. Allegro molto.
19. Symfonia Es-dur (kv 543) cz. III Menuet
20. Leopold Mozart (ojciec W.A. Mozarta) - „Symfonia dziecięca” cz. I
21. Aria „La ci darem la mano” z opery „Don Giovanni”
16 3 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T14:49:21+01:00
Chronologiczna lista oper:

* Udana naiwność (KV 51)
* Bastien i Bastienne (KV 50)
* Mitrydates, król Pontu (KV 87)
* Askaniusz w Albie (KV 111)
* Sen Scypiona (KV 126)
* Lucio Silla (KV 135)
* Rzekoma ogrodniczka (KV 196)
* Król pasterz (KV 208)
* Idomeneo, król Krety (KV 366)
* Uprowadzenie z Seraju (KV 384)
* Dyrektor teatru (KV 486)
* Wesele Figara (KV 492)
* Don Giovanni (KV 527)
* Così fan tutte (KV 588)
* Łaskawość Tytusa (KV 621)
* Czarodziejski flet (KV 620)

Oprócz nich istnieją także opery niedokończone:

* Zaide (KV 344)
* Gęś z Kairu (KV 422)
* Mąż zawiedziony (KV 430)

Mozart napisał też muzykę do dramatu heroicznego Geblera - Thamos, król Egiptu (KV 345).



To wszystko... ;)
Liczę na naj... <33
22 4 22
2010-01-24T14:59:45+01:00
Chronologiczna lista oper:

Udana naiwność (KV 51)
Bastien i Bastienne (KV 50)
Mitrydates, król Pontu (KV 87)
Askaniusz w Albie (KV 111)
Sen Scypiona (KV 126)
Lucio Silla (KV 135)
Rzekoma ogrodniczka (KV 196)
Król pasterz (KV 208)
Idomeneo, król Krety (KV 366)
Uprowadzenie z Seraju (KV 384)
Dyrektor teatru (KV 486)
Wesele Figara (KV 492)
Don Giovanni (KV 527)
Così fan tutte (KV 588)
Łaskawość Tytusa (KV 621)
Czarodziejski flet (KV 620)
Oprócz nich istnieją także opery niedokończone:

Zaide (KV 344)
Gęś z Kairu (KV 422)
Mąż zawiedziony (KV 430)
11 3 11