Odpowiedzi

2010-01-24T14:51:03+01:00
Kościuł pomaga zbliżyć się do boga porozmawiać z nim, pomodlić się do niego
2010-01-24T14:53:15+01:00
Kościół pomoaga w dorodze do zbawiena w taki sposób jak
namawia ludzi do modlitwy, namawia na chodzenie od kościoła,
dzieciom udziela pierwszej komuni świętej

(nie wiem czy o to chodzi ale....... :))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T14:55:01+01:00
Kościól pomaga nam na dużej skali. Udziela nam sakramentow np. takich jak spowiedz, komunia, bierzmowanie, ostatnie namaszczenie i oczyszcza nas z grzechu pierwotnego po przez chrzest. Niebo mamy na wyciągnięcie ręki. Regularne chodzenie do kościoła, co miesięczna spowiedz i przyjmowanie komuni oczyszcza naszą duszę. Jest to nie tylko pomoc, ale również zapotrzebowanie dla samopoczucia i uzyskanie sily do przyznania sie do winy. Mamy od boga zaproszenie do kosciola zawsze, wszedzie i o kazdej porze. Liczę, że ci się spodobalo... ;)
1 5 1