Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T14:50:23+01:00
No więc trzęsienie ziemi jest to gwałtowne rozładowanie naprężeń powstałych w skorupie ziemskiej w czasie ruchów litosfery. W miejscu gdzie uwalniają się te naprężenia powstają fale sajsmiczne.
Proszę ;)
1 4 1
2010-01-24T14:51:11+01:00
Trzęsienie ziemii jest to przesunięcie się płyt tektonicznych powodujące rozstępowanie się ziemi.
1 2 1
2010-01-24T14:54:46+01:00
Trzęsienie ziemi są to drgania wywołane ruchem płyt litosfery w efekcie powstają fale sejsmiczne. ognisko trzęsienia ziemi to hipocentrum natomiast miejsce bezpośrednio nad nim położone to epicentrum.





proszę :]
1 1 1