1 Humanistą nie był

a Santi
b A.F modzewski
C J.Matejko


2 Folwark to :

A duże gospodarstwo w XVI w .

B zakład rzemieślniczy

C łan ziemi



3 Kto nie należał do stanu szlacheckiego :

a magnaci

b mieszczanie

c gołota


4 Pańszczyzna to :

a praca zza pieniądze

b darmowa praca na polu pana

c praca na polu

5 hołd pruski odbył sie w Krakowie w roku:

a 1519

b 1524

c 1525


6 Sobór w Trydencie odbył sie w :

a XVI wieku

b XV wieku

c XIV Wieku

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T14:54:31+01:00
2010-01-24T14:55:25+01:00