Przetłumacz poniższe SMS-y na język polski, na ich podstawie napisz odpowiedzi na dwa z nich(krutkie- 2-3zdania).

1. Ich Fruhstucke gerade. Fahren wir dann Inliner? Ciao, Alex

2. Hi! Es ist total grau- ich stehe nicht auf! Bussi, Hannah

3. Ich bin sooo mudle! Den ganzen Tag Schi fahren! Gute Nacht! Tobias

4. Hallo! ich sitze noch im Restaurant und hole dich dann ab! Tschuss, Nicki

5. Hi! Es ist schon funf Uhr, alle sind im Kino und ich lerne Chemie :-( Was machst du? Greta

6. Ich komme spat nach Hause. Es ist schoon dunkel ... Bis bald. Lisa

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T15:05:53+01:00
1. Dopiero co jem śniadanie. Pojedziemy później liniowym? Pa, Alex.
2. Cześć! Jest totalnie szaro za oknem - nie wstaję z łóżka. Buziaki, Hania.
3. Jestem bardzo zmęczony. Cały dzień jazda na nartach! Dobranoc, Tobias.
4. Witaj! Nadal jestem w restauracji i później zadzwonię. Cześć, Nicki.
5. Jest już piata. Wszyscy siedzą w kinie, a ja uczę się chemii :(. Co ty porabiasz? Greta.
6. Późno wracam do domu. Jest już ciemno. Do zobaczenia wkrótce. Lisa.

5. odp.
Ich gruß dich. Ich bin jetzt zu Hause und ich sehe fern. It is so lanweilig. Bis bald, Anna.
2. odp.
Was? Die Sonne scheint! Komm zu mir. Ich spiele jetzt am Computer.
2010-01-24T15:38:09+01:00
1.Akurat jem śniadanie.Pojeździmy potem na rolkach?Pa,Alex.
Ja klar.Ich hole nur schnell meine Inliner.:)

2.Cześć!Jest ciemno-nie wstaje.Buśki,Hannah
Ja,aber um 8 musst du in der Schule sein.:)Ich muss dir etwas sagen!

3.Jestem taka zmęczona!Cały dzień jeździć na nartach!Dobranoc Tobias.
Ja,dann schlaf gut.Morgen gehen wir ins Theater.Vergiss nicht:)

4.Cześć!Siedze jeszcze w restauracji i potem cię odbiorę!Cześć,Nicki
Okey,ich warte auf dich.Aber vergiss nicht!

5.Cześć!Jest już piąta,wsszyscy są w kinie a ja uczę się chemii:( Co robisz?Greta
Oh.Schade dass du nicht im Kino bist.Ich tanze gerade.Bis bald.

6.Przyjdę późno do domu.Jest już ciemno....Do zobaczenia,Lisa.
Okey,aber ich will dich um 22 Uhr zu Hause sehen!Viel spass.