Odpowiedzi

2010-01-24T15:07:34+01:00
Ogłoszenie !
30 stycznia o godz.14:00 w Domu Kultury w Rzeszowie(ul.Krakowska 12)odbędzie się otwarcie wystawy fotografii, ukazujęcych piękno polskiego krajobrazu.
Serdecznie zapraszamy!

Organizatorzy
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T15:07:48+01:00
Dnia 28.010.2010 odbędzię się wystawa fotografii ukazujących polskie piękna. Odbędzie się ona w miejskim Kinie w Krakowie które znajduję się na ulicy Miłej 8 . Początek o godzinie 16,00. Wszystkich zainteresowanych prosimy o przybycie . Wstęp darmowy.

Organizatorzy
7 3 7
2010-01-24T15:10:42+01:00
ZAPROSZENIE
Zapraszam Sz. P. Małgorzaty Nowak na otwarcie nowej wystawy fotograficznej
Wystawa nosi tytuł " piekno polskiego krajobrazu"
Pokaz odbędzie sie 14.03.10 o godz 17.00
W miejscowej rtemizie strazackiej
Przy ul . sinkiewicza
Wstep platny
kobiety 5 zl
mezcyzni 8 zl
dzieci 3 zl

Serdecznie zapraszam
Adam nawalka
11 2 11