Odpowiedzi

2010-01-24T15:10:38+01:00
32*15*45=21600cm^3=21.6 l

21.6 * 0.8 =17,28 kg.

Kanister z ropą waży 17.28 kg
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T15:11:23+01:00
Wymiary:
32 cm= 3,2 dm
15 cm= 1,5 dm
45 cm= 4,5 dm
1l= 1 dm³

Objętość prostopadłościanu:
3,2*1,5*4,5= 21,6 dm³

21,6 dm³= 21,6 l

Waga ropy:

21,6*0,8= 17,28 kg

Ropa naftowa waży 17,28 kg.
1 5 1
2010-01-24T15:13:01+01:00
V=abc
V=32x15x45
V=21600cm3
21600cm3=21,6dm3
21,6dm3=21,6l
21,6x0,8=17,28 kg
Odp. Ropa w tym kanistrze waży 17,28kg.