CWICZENIÓWKA ,, PULS ZYCIA'' Kl 1 gimn
zad 7/52
b) Napisz jaka funkcje pełnią owoce jarzebiny w procesie rozsiewania nasion tej rosliny

ZAD 8\52
Podaj po 3 przykłady znaczenia roslin okrytonasiennych w przyrodzie i dla człowieka

DAJE NAJ!!!!!

2

Odpowiedzi

2010-01-24T15:48:20+01:00
7 pokarm
8 w przyrodzie
produkcja tlenu usuwanie z atmoswery CO2
pokarm dla zwierzat
dla człowieka
własciwosci lecznicze
narkotyki
przyprawy
ubrania
perfumy
ozdoby
pokarm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T16:37:27+01:00
7/52
b) Owoce jarzębiny zjadane są przez zwierzęta, które wydalają niestrawione nasiona, przyczyniające się do ich dalszego rozprzestrzeniania.

8/52
W przyrodzie:
- są pokarmem dla zwierząt
- produkują tlen
- usuwają z atmosfery dwutlenek węgla

Dla człowieka:
- posiadają właściwości lecznicze
- są roślinami ozdobnymi
- stanowią niezbędny składnik codziennego pożywienia

Proszę ;*
3 5 3