Odpowiedzi

2010-01-24T15:19:50+01:00
Butele poniewaz czy wyzej tym jest ostrzejsze powietrze i nie da sie nim oddychac kurtke i rekawice no to wiadomo bo jest zimno strasznie bo czym mrozniej tym bardziej swieci slonce i promienie odbijaja sie od sniegu i bardzi raza w oczy
5 2 5
2010-01-24T15:20:28+01:00
A) na wysokościach jest mało tlenu
b) do wspinaczki
c)zeby bylo im cieplo
d)zeby im w oczy nie wialo i nie wysuszalo oczu
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T15:21:45+01:00
A)ponieważ brakuje tlenu z powodu niskiego ciśnienia
b)żeby wspinac się po sliskiej powierzchni
c) bo jest niska temperatura
d)ponieważ chronią oczy przed oddziaływaniem promieni UV
6 4 6