Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T15:21:29+01:00
3 maja -Najświętszej Maryi Panny Królowej Polski
13 maja - Wspomnienie Najświętszej Maryi Panny Fatimskiej
27 czerwca - Uroczystość Najświętszej Maryi Panny Nieustającej Pomocy (diecezja toruńska)
22 sierpnia - Wspomnienie Najświętszej Maryi Panny Królowej
26 sierpnia - Uroczystość
8 września - Święto Narodzenia Najświętszej Maryi Panny (Matki Bożej Siewnej)
12 września - Wspomnienie Najświętszego Imienia Maryi
15 września - Wspomnienie Najświętszej Maryi Panny Bolesnej
7 października - Wspomnienie Matki Bożej Różańcowej
16 listopada - Wspomnienie Najświętszej Maryi Panny Ostrobramskiej, Matki Miłosierdzia
21 listopada - Wspomnienie Ofiarowania Najświętszej Maryi Panny
8 grudnia - Uroczystość Niepokalanego Poczęcia Najświętszej Maryi Panny
12 grudnia - Wspomnienie Najświętszej Maryi Panny z Guadalupe
12 4 12
2010-01-24T15:21:52+01:00
1 stycznia - Świętej Bożej Rodzicielki
2 lutego - Matki Bożej Gromnicznej
11 lutego - Najśw. Maryi Panny z Lourdes
25 marca - Zwiastowanie Pańskie
3 maja - Maryi Królowej Polski
24 maja - NMP Wspomożycielka Wiernych
31 maja - Nawiedzenie NMP
16 lipca - Matki Bożej Szkaplerznej
5 sierpnia - Matki Boskiej Śnieżnej
15 sierpnia - Wniebowzięcie NMP
22 sierpnia - NMP Królowej
26 sierpnia - Matki Bożej Częstochowskiej
8 września - Narodzenie NMP
12 września - Imienia Maryi
15 września - Matki Bożej Bolesnej
7 pażdzierpnia - Matki Bożej Różańcowej
16 listopada - Matki Bożej Miłosierdzia
21 listopada - Ofiarowanie NMP
8 grudnia - Niepokolanego Poczęcia NMP
10 4 10
2010-01-24T15:25:14+01:00
1 stycznia - Uroczystość Bożej Rodzicielki Maryi
2 lutego - Święto Ofiarowania Pańskiego (Matki Bożej Gromnicznej, d. Święto Oczyszczenia Maryi)
3 maja - Uroczystość Najświętszej Maryi Panny Królowej Polski
2 lipca - Święto Najświętszej Maryi Panny Tuchowskiej (diecezja tarnowska)
2 sierpnia - Święto Matki Bożej Anielskiej
8 września - Święto Narodzenia Najświętszej Maryi Panny (Matki Bożej Siewnej)
31 maja - Święto Nawiedzenia Najświętszej Maryi Panny
21 listopada - Wspomnienie Ofiarowania Najświętszej Maryi Panny
8 grudnia - Uroczystość Niepokalanego Poczęcia Najświętszej Maryi Panny
27 czerwca - Uroczystość Najświętszej Maryi Panny Nieustającej Pomocy (diecezja toruńska)
8 3 8