Odpowiedzi

2010-01-24T15:22:06+01:00
Sporty olimpijskie

Sporty letnie indywidualne
atletyka
podnoszenie ciężarów
lekkoatletyka (lekka atletyka)
gimnastyka
gimnastyka artystyczna
gimnastyka sportowa
skoki na trampolinie
jeździectwo
Skoki przez przeszkody
WKKW
ujeżdżenie
kolarstwo
BMX
kolarstwo górskie
Cross-country
kolarstwo klasyczne
kolarstwo szosowe
kolarstwo torowe
pięciobój nowoczesny
sporty celownicze
łucznictwo
strzelectwo
sporty walki
boks
judo
taekwondo (WTF)
zapasy
zapasy w stylu wolnym
zapasy w stylu klasycznym
szermierka
sporty wodne
kajakarstwo
kajakarstwo klasyczne
kajakarstwo górskie
pływanie
pływanie (na czas)
skoki do wody
pływanie synchroniczne
piłka wodna (sport zespołowy)
wioślarstwo
żeglarstwo
tenis i pochodne
tenis (ziemny)
tenis stołowy
badminton
triathlon
Sporty letnie zespołowe
baseball
hokej na trawie
koszykówka
piłka nożna
piłka ręczna
piłka wodna
siatkówka halowa
rugby
siatkówka plażowa
softball
Sporty zimowe indywidualne
snowskate
biatlon
łyżwiarstwo
łyżwiarstwo figurowe
łyżwiarstwo szybkie
łyżwiarstwo szybkie na krótkim torze
narciarstwo
narciarstwo klasyczne
biegi narciarskie
kombinacja norweska
skoki narciarskie
narciarstwo alpejskie
narciarstwo dowolne
snowboarding
sporty saneczkowe
bobsleje
saneczkarstwo
saneczkarstwo na torach lodowych
skeleton
Sporty zimowe zespołowe
curling
hokej na lodzie
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T15:22:36+01:00
Zimowe
* Biathlon
* Bobsleje

Bobsleje
Skeleton

* Curling
* Hokej na lodzie
* Łyżwiarstwo

Łyżwiarstwo figurowe
Łyżwiarstwo szybkie
Krótki tor

* Narciarstwo

Narciarstwo alpejskie
Biegi narciarskie
Narciarstwo dowolne
Kombinacja norweska
Skoki narciarskie
Snowboard

* Saneczkarstwo

letnie

* Badminton
* Baseball
* Boks
* Gimnastyka

Gimnastyka artystyczna
Gimnastyka sportowa
Skoki na trampolinie

* Hokej na trawie
* Jeździectwo

Skoki przez przeszkody
Ujeżdżenie
WKKW

* Judo
* Kajakarstwo

Kajakarstwo górskie
Kajakarstwo klasyczne

* Kolarstwo

BMX
Kolarstwo górskie
Kolarstwo szosowe
Kolarstwo torowe

* Koszykówka
* Lekkoatletyka
* Łucznictwo
* Pięciobój nowoczesny
* Piłka nożna
* Piłka ręczna
* Piłka siatkowa

Siatkówka
Siatkówka plażowa

* Podnoszenie ciężarów
* Softball
* Sporty wodne

Piłka wodna
Pływanie
Pływanie synchroniczne
Skoki do wody

* Strzelectwo
* Szermierka
* Taekwondo
* Tenis stołowy
* Tenis ziemny
* Triathlon
* Wioślarstwo
* Zapasy

Styl wolny
Styl klasyczny

* Żeglarstwo

Finn
Tornado
470 kobiety
470 mężczyźni
Laser
Laser Radial
49er
NeilPryde RS-X
Star
Yngling

4 3 4
2010-01-24T15:43:49+01:00
Sporty letnie indywidualne

atletyka
podnoszenie ciężarów
lekkoatletyka (lekka atletyka)
* gimnastyka
o gimnastyka artystyczna
o gimnastyka sportowa
o skoki na trampolinie
* jeździectwo
o Skoki przez przeszkody
o WKKW
o ujeżdżenie
* kolarstwo
o BMX
o kolarstwo górskie
+ Cross-country
o kolarstwo klasyczne
+ kolarstwo szosowe
+ kolarstwo torowe
* pięciobój nowoczesny
* sporty celownicze
o łucznictwo
o strzelectwo
* sporty walki
o boks
o judo
o taekwondo (WTF)
o zapasy
+ zapasy w stylu wolnym
+ zapasy w stylu klasycznym
o szermierka
* sporty wodne
o kajakarstwo
+ kajakarstwo klasyczne
+ kajakarstwo górskie
o pływanie
+ pływanie (na czas)
+ skoki do wody
+ pływanie synchroniczne
+ piłka wodna (sport zespołowy)
o wioślarstwo
o żeglarstwo
* tenis i pochodne
o tenis (ziemny)
o tenis stołowy
o badminton
* triathlon

Sporty letnie zespołowe

* baseball
* hokej na trawie
* koszykówka
* piłka nożna
* piłka ręczna
* piłka wodna
* siatkówka halowa
* rugby
* siatkówka plażowa
* softball

Sporty zimowe indywidualne

* snowskate
* biatlon
* łyżwiarstwo
o łyżwiarstwo figurowe
o łyżwiarstwo szybkie
o łyżwiarstwo szybkie na krótkim torze
* narciarstwo
o narciarstwo klasyczne
+ biegi narciarskie
+ kombinacja norweska
+ skoki narciarskie
o narciarstwo alpejskie
o narciarstwo dowolne
o snowboarding
* sporty saneczkowe
o bobsleje
o saneczkarstwo
+ saneczkarstwo na torach lodowych
+ skeleton

Sporty zimowe zespołowe

* curling
* hokej na lodzie
2 2 2