Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T17:01:58+01:00
Chodzi tu o efekt cieplarniany który spowodowany jest :

- dziura ozonowa
- globalne ocieplenie
- topnienie większości lodowców
- fabryki
- opary
2010-01-24T17:30:37+01:00
- dziura ozonowa
- globalne ocieplenie
- topnienie lodowców
- fabryki
- opary
-powodzie
-huragany
- większe wytwarzanie dwutlenku węgla, ktory zatrzymuje ciepło