Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T15:34:09+01:00
Moja babcia ma na imię Józia i ma już 72 lata.
Jest ona moją najukochańszą babcią, która zawsze służy mi pomocą.
Ubiera się w czarne spodnie, uszyte z delikatnego materiału i zabawny niebieski sweterek. Lubi nosić kolorowe rzeczy i słomiane kapelusze. Bardzo często można zauważyć u niej śliczne białe perełki na szyi oraz piękne bransoletki zdobiące jej dłonie.
Moja babcia jest osobą niezwykle sympatyczną i pomocną. Zawsze kiedy mam jakiś problem, mogę śmiało iść do niej i poprosić ją o radę...
Kiedy jestem smutna, rozwesela mnie i częstuje przepysznym sernikiem. Potrafi podnieść mnie na duchu i co dzień ofiaruje mi dużo ciepła i życzliwości.
Uważam, że moja babcia jest najlepszą babcią pod słońcem na którą zawsze, niezależnie od sytuacji mogę liczyć i właśnie za to, tak bardzo ją kocham!
6 4 6
2010-01-24T18:49:14+01:00
Moja babcia ma na imię Kazia i ma 53 lat :)
Ma takie siwe włosy, jest niska i nie jest wcale chuda ale nie jest gruba :)
Ma niebieskie oczy i ciemną karnacje :)
Lubie z nią gadac i jak daje mi forse xP
2 3 2