1 . niezbędne do budowy krwi [ 6 literek ]
2 . Zawiera witaminy z gr B [ 5 literek ]
3 . Bogatę w witaminę F [ 5 literek ]
4 . Makroelement [ 6 literek ]
5 . Zapobiega nowotworom [ 5 literek ]
6 . NIezbędne dla organizmu w małych ilościach [ 13 literek ]
7 . Witaminy rozpuszczalne w tłuszczach [ 4 literki ]
8 . Zawiera dużo witaminy C [ 7 literek ]
9 . Współdziała z żelazem [ 5 literek ]

2

Odpowiedzi

2010-01-24T15:33:31+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T21:37:20+01:00
1.osocze
2.mogą to być - jajka
3. mogą to być - oleje
4. -----------------
5.teoretycznie - Dieta
6. Fosfoproteidy ,
7. A, D, E, K
8. cytryna
9.Krzem lub potas