Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T15:34:55+01:00
Przykładowo 33 stopnie w skali Celsjusza to:
91,4 stopni Fahrenheita,
306,15 stopni Kelvina,
551,07 stopni Rankina.
t jest w °C.
T=t+273,15

100 C=(273+100)K=373 K
100 C=(273+100)K=373 K
0 C=(273+0)K=273 K
i odwrotnie, aby podać w stopniach Cels. tem. zananą w Kel.,należy odjąć liczbę 273.
0 K=(0-273)C= -273 C
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T19:19:17+01:00
Temperaturę można podawać w:
-stopniach Celsjusza (°C)
-kelwinach (K)
-Fahrenheitach (°F)
Temp. można przeliczać w następujący sposób:
temp. w K= temp. w °C +273,15
temp. w °C=temp. w K -273,15
temp. w °F=32+9/5 *temp. w °C
temp. w °C= 5/9*(temp. w °F - 32)