Odpowiedzi

2010-01-24T15:34:34+01:00
Przed sprawdzianem czuję się nieswojo i przeżywam duży stres.
Strasznie boli mnie żołądek i nie umiem racjonalnie myśleć. Często się zdarza, że zapominam wszystkiego, czego się nauczyłam.
Cała się trzęsę i nie wiem co robić.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T15:37:57+01:00
Przed każdym sprawdzianem czuję gęsią skórkę, denerwuję się, że coś może pójść nie tak, albo czegoś zapomnę. Tuż przed salą lekcyjną pocą mi się dłonie i nie mogę skupić się na niczym innym poza testem. Na nic nie zdają się rozmowy z kolegami i opowiadanie sobie dowcipów - mój strach jest silniejszy. Z chwilą, gdy otrzymuję kartkę ze sprawdzianem strach mija, umysł się rozjaśnia i mój mózg pracuje na najwyższych obrotach. Oddaję kartkę przed czasem, zadowolony z siebie.
9 3 9