Odpowiedzi

2010-01-24T15:36:29+01:00
Kaczeńce, lilie wodne,tatarak oraz trawa :)
10 3 10
2010-01-24T15:36:31+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T15:36:40+01:00
Gnidosz królewski, wełnianeczka alpejska, wełnianka delikatna, skalnica torfowiskowa, rosiczka długolistna, rosiczka pośrednia, turzyca strunowa, turzyca bagienna, turzyca hosta, tłustosz pospolity, kosatka kielichowa, kruszczyk błotny, wątlik błotny, lipiennik Loesela, wyblin jednolistny
13 4 13