Opisz wygląd lasu zimą.Musisz użyć 7 z podanych określeń:
wyludniony,iglasty,ośnieżony,rozświetlony,błyszczący,iskrzący,spokojny,cichy,malowniczy,piękny,urokliwy,śnieżnobiały,baśniowy,tajemniczy.
Proszę aby ten opis był ładny i nie za krótki.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T15:48:17+01:00
Zima jest porą roku, która zdobi wszelką florę i faunę odcieniami bieli... Szczególnie las, wygląda podczas niej bajecznie.
Ośnieżone korony drzew i błyszczące pnie współtworzą piękną baśń, malującą obraz śnieżnobiałej krainy.
Tajemnicze zakątki rozciągają się po całej ściółce leśnej, lśniąc jasno-białymi barwami, urokliwymi dla wszystkiego, co żywe.
Iskrzące się w świetle dziennym świerki urozmaicają paletę piękna, tworzącą las. Cichy śpiew ptaków, sprawia, że można poczuć się w nim jak w bajce, która uświadamia jego niezwykłość i pozwala oderwać się od rzeczywistości...
2010-01-24T15:49:25+01:00
Las zimą jest wyludniony. Jest w nim bardzo cicho i spokojnie. Wszystkie drzewa są ośnieżone, malownicze i piękne. Jak się do niego wejdzie ma się wrażenie że wszędzie dookoła się błyszczy, iskrzy i świeci.