Odpowiedzi

  • sun
  • Początkujący
2010-01-24T15:39:52+01:00
Apostołowie- głosili nowinę w różnych krajach np. na rynkach gdzie było najwięcej ludzi
(nie wiem czy o to chodziła, ale mam nadzieję że trochę pomogłam)
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T15:45:50+01:00
Apostołowie-spotykali się z ludźmi w świątyniach, synagogach, miejscach publicznych zgromadzeni mówili o Jezusie. Czsto byli za to prześlodowani.
Ja-Czytam Pismo Święte, chodzę do kościoła, modlę się, rozmawiam z rówieśnikami o Bogu, obchodzę święta chrześcijańskie
Moi rodzice-Chodzą do kościoła, czytają Pismo Święte, modlą się, obchodzą święta chrześcijańskie, uczą mnie jak się modlić. :)*
9 4 9