Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T15:48:18+01:00
METAL-częsci samochodowe,rura metalowa,spreżyny,odlewy,narzędzia ręczne.STOPY-obrazy,zbroje,antyki,wyroby jubilerskie,broń.:)
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T15:50:23+01:00
Stal
-bramy
-śróbki
-podkładki
-blacha
-pręt
-drut
stop:
-monety
-grzejne elementy oporowe
-elementy silników lotniczych pomp
-materiały ferromagnetyczne
-lampy elektronowe
1 1 1