Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T15:50:23+01:00
Drogi Romeo !
Piszę do ciebie, bo obmyśliłem plan dzięki któremu wraz z Julią moglibyście być razem.
Jak wiesz pan Capulet planuje ślub Julii z Parysem.
Jednak Julia nie zgadza się, bo kocha Ciebie. Żeby mój plan się udał Julia musi zgodzić się z wolą swoich rodziców.
Podarowałem jej magiczny napój, który musi wypić w przeddzień ślubu. Napój ten sprawi, że Twoja ukochana zaśnie na 48 godzin.
Wszyscy będą wtedy myśleli, że Julia umarła.
Ciało Julii przeniosą do rodzinnego grobowca.
Pamiętaj o tym, że kiedy Julia się tam obudzi ty musisz być przy niej, a wtedy razem uciekniecie do Mantui.
Więc Romeo wracaj szybko do Werony, Julia już o wszystkim wie i będzie na Ciebie czekać.
Brat Wawrzyniec

Mam nadzieję, że pomogłam ;]




36 4 36
2010-01-24T16:56:48+01:00
Drogi Romeo ! (Data napisania listu)
Obmyśliłem plan jak mógłbyś związać się z Julią !
Mam taką miksturę, dzięki której człowiek wypijący ją wygląda jak martwy.
Plan opiera się na tym, by Julia wypiła ten napój przed dzień ślubu z Parysem.
Wszyscy pomyślą, że twoja ukochana nie żyje.
My po 48 godzinach od zażycia przez Julię napoju, pójdziemy i wyciągniemy ją z grobowca.
To mój jedyny (i myślę, że dobry) plan połączenia was razem.
List dostarcza ci mój zaufany człowiek.
Liczę na powodzenie planu,

Ojciec Laurenty.
22 2 22