Działka jest w kształcie pięciokąta o bokach dł 120m 20000cm 100dm 0,2 km 0.41 km.oblicz ile metrów siatki należy kupić aby zagrodzic tę działkę
zad2 Jaka liczba jest 12 razy mniejsza od 1/5
3/5
6/25
3/10
zad3 obwód trapezu równoramiennego wynosi 40 cm Podstawy są równe 16cm i 6 cm.Jaką długośc ma ramię tego trapezu?
Dam naj kto da nie tylko wyniki ale i rozwiązania!!:)))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T15:51:09+01:00
1
120m=120m
20000cm=200m
100dm=10m
0,2km=200m
0,41km=410m

120m+200m+10m+200m+410m=940m

2.

1/5:12=1/5*1/12=1/60
3/5:12=3/5*1/12=3/60=1/20
6/25:12=6/25*1/12=6/300=1/50
3/10:12=3/10*1/12=3/120=1/40

3.

16cm+6cm=24cm

40cm-24cm=16cm

No to tyle:)
2010-01-24T15:51:44+01:00
Zadanie 1
120m + 200m + 10m + 200m + 410 m = 940m
Odp: Należy kupić 940m siatki by zagrodzić działkę.
zadanie 2
1/5 * 1/12 = 1/60
3/5 * 1/12 = 0,05
6/25 * 1/12= 0,02
3/10 * 1/12 = 0,025
zadanie 3
L= 40cm
a= 16cm
b= 6cm
6+16=22cm
40cm - 22cm = 18cm
18 cm : 2 = 9cm
Odp: Ramię ma długośc 9cm.