Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T15:53:45+01:00
-niewłaściwa higiena dróg moczowych
-złe nawyki żywieniowe
-długie przetrzymywanie moczu
-mało aktywny tryb życia
2 4 2
2010-01-24T15:59:41+01:00
-dłuższe przetrzymywanie moczu ,ponieważ namnażają się w nim bakterie chorobotwórcze.
-mało aktywny tryb życia
-picie zbyt małej ilości płynów
-spożywanie dużych ilości soli
-niewłaściwa higiena dróg moczowych

Mam nadzieje, że pomogłam
Pozdrawiam

2 5 2
2010-01-24T16:19:02+01:00
-nieprzestrzeganie zasad higieny osobistej
-przetrzymywanie moczu
-nieregularne wypróżnianie pęcherza
obecność w moczu: białych ciałek krwi, bakterii, nabłonków
-pieczenie w cewce moczowej
-jednorazowe oddawanie małej ilości moczu;)
2 3 2