Odpowiedzi

  • Lynn
  • Początkujący
2010-01-24T16:16:54+01:00
Uważam, że kara śmierci została słusznie zniesiona. Każdy człowiek ma prawo do życia, nawet jeśli popełnił przestępstwo. Jestem za tym, aby przedłużać wyroki pobytu w więzieniu, w surowych warunkach, ale absolutnie nie, aby odbierać prawa do życia.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T16:34:36+01:00
Moim zdaniem to nie dobrze że w Polsce jest zniesiona kara śmierci . niektórzy ludzie popełniają takie straszne zbrodnie że sami powinni za nie popłacać własna śmiercią. Np gdy ktos celową zabije druga osoe tez powinien umrzeć bo przecież nie wolno odbierać życia innym :)